Vakance: Klientu apkalpošanas speciālists/-e
SIA "Bezrindas.lv" ir viena no vadošajām pasākumu un starppilsētu autobusa biļešu pārdošanas platformām. Esam draudzīgs, efektīvs, 100% Latvijas uzņēmums ar ambicioziem izaugsmes plāniem.
Aicinām darbā: Klientu apkalpošanas speciālistu/-i
Amata mērķis:
Laimīgi pasākumu organizatori un biļešu pircēji, kas vienmēr jūtas droši sadarbībā ar SIA “Bezrindas.lv”, jo par viņiem rūpējas atsaucīgs/-a, laipns/-a un kompetents/-a klientu apkalpošanas speciālists/-e.
Darba pienākumi:
• Draudzīga komunikācija ar klientiem, potenciālajiem klientiem un uzņēmuma darbiniekiem telefoniski, e-pastā un dažādās saziņas platformās, kā arī sociālajos tīklos.
• Informācijas sniegšana par uzņēmuma pakalpojumiem un dažādu dokumentu sagatavošana.
• Biļešu pārdošanas sistēmas administrēšana atbilstoši klientu un uzņēmuma vajadzībām.
• Klientu apmācību materiālu gatavošana un apmācību vadīšana.
Mēs piedāvājam:
• stabilu atalgojumu;
• prēmijas un bonusus par labiem darba rezultātiem;
• pienākumu veikšanai nepieciešamās apmācības;
• draudzīgus un atsaucīgus kolēģus;
• brīvdienu dzimšanas dienā;
• iespēja apmeklēt dažādus pasākumus.
Prasības kandidātam/-ei:
• pozitīva un draudzīga personība;
• teicamas komunikācijas, saskarsmes un organizatoriskas prasmes;
• labas iemaņas darbā ar “Microsoft Office” lietotnēm;
• precizitāte un augsta atbildības sajūta;
• spēja saprast un izmantot dažādas informācijas pārvaldīšanas sistēmas;
• teicamas latviešu un vēlamas labas angļu un/vai krievu valodas zināšanas;
• pieredze darbā ar klientiem, pasākumu organizācijā, kā arī amatam atbilstošu kursu un izglītības apguve tiks uzskatīta par priekšrocību.
Darba vieta:
Prioritāti: attālināti (tiešsaistē). Ir nepieciešams labs mobilo sarunu tīkla pārklājums, kā arī stabils internets. Ja darbinieks vēlas, uzņēmums nodrošina iespēju strādāt arī daļu vai visu darba laiku SIA “Bezrindas.lv” birojā, kurš atrodas Rīgā, Augusta Deglava ielā 66.
Darba laiks un noslodze:
Pilnas slodzes darbs. Pamata darbs ir darba dienās laikā no 9:00 līdz 18:00 ar vienas stundas pusdienu pārtraukumu. Darbiniekam ir jāspēj atbildēt uz svarīgāko klientu zvaniem arī ārpus darba laika.
Atalgojums:
Mēneša atalgojums plānots robežās no 850 – 1200 € (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no prasmēm, pieredzes, atbilstības amatam un darba rezultātiem. Pēc pārbaudes laika ir iespēja saņemt papildus bonusus.
Papildus dati
Pakļautība: Uzņēmuma vadītājam.
Pakļautie darbinieki: Nav.
Nodarbinātība tiek organizēta atbilstoši profesijas standartam “Klientu apkalpošanas speciālists”, profesijas kods: 4222 07.
Pieteikšanās:
Pieteikšanās šai vakancei ir slēgta.