Apzinīgs un dumpīgs. Slavens un nevienam nezināms. Amizants un garlaicīgs. Patērētājs un klients. Tu un es. Cilvēki. Mēs radām cilvēkiem. Un tā tam būs būt arī šoreiz: cilvēkam no cilvēkiem.
Cilvēks ir… Un gūgle mums steidzīgi čukst priekšā: brīvs, racionāls un neierobežots? Patērētājs ir… Un gūgle tikpat steidzīgi guldzina: karalis, kam vienmēr taisnība? Klients ir… Un gūgle dveš: izolācijā un problēmu apsēsts. Neredzamās līnijas nesavelk kopā, ka patērētājs un klients ir cilvēks un ka cilvēks mēdz būt arī patērētājs un klients. Kā interpretēt šo pretrunu? Vai mēs paši to vēl atceramies? Vai mēs vēl atminamies, ka viss, ko radām, ir cilvēkam un no cilvēkiem?
Programma:
Svarīgākais digitālajā mārketingā vienā vārdā / Artūrs Mednis, New Black vadītājs
Klientu stratēģijas krīzes pārvarēšanai un jaunie ieradumi / Inta Priedola, Kantar vecākā klientu vadītāja
Izstāstīt savu stāstu! Satura mārketings kā efektīvs komunikācijas instruments / Marta Cīrule, DELFI Brand Studio vecākā kreatīvo projektu vadītāja
Stratēģiska integrētā mārketinga komunikācija caur personiskajiem zīmoliem / Jolanta Derkevica-Pilskunga, Ph.D., uzņēmēja, aģentūras JDP Integrated Communications vadītāja, Biznesa augstskolas Turība docente
Kā medīt tendences un ko ar tām iesākt? / Anna Celmiņa, NORD DDB Riga, stratēģiskā direktore
Ko mazie projekti var iemācīt lielajiem? / Renārs Liepiņš, EnterCreative radošais direktors
Vai ir iespējams radošums bez mokām? / Jānis Milzarājs, Bechtle & Milzarajs radošais direktors
Būt izcilam klientam: 12 mūsdienu mārketinga vadītāja arodi / Zigurds Zaķis, komunikācijas stratēģiskais plānotājs un stratēģis
14 gadi reklāmas nozarē – saņem reklāmas idejas par brīvu! / Raimonds Platacis, 3ClientAgency, radošais vizionārs
SEO nebūs vairs tāds, kāds bija / Arno Marnics, aģentūras Zīle digitālā mārketinga projektu vadītājs
Digitālais trijstūris – vidusceļš digitālo mediju plānošanā / Aija Šļahota - Omnicom Media Group, digitālo projektu vadītāja, Andrejs Žmiļevskis - Omnicom Media Group, digitālā departamenta vadītājs
Mārketings nenoteiktības apstākļos / Ieva Pūķe, mārketinga stratēģe aģentūrā Bounce
Kad roboti darīs tavu darbu? / Ieva Treija, tehnoloģiju un zinātnes PR un komunikācija
Kur ņemt enerģiju darbam – emocionālā labbūtība / Evija van der Beek, supervizore, profesionāls koučs
Pieredze, no kuras neatsakās, – projekts “Vakcinācija” / Agnese Strazda, komunikācijas vadības praktizētāja skatāma šeit.